Chikko

Jak to tady čtu,nemůžu se nesmát... Holky proberte se... Chcete vychovávat dítě když jste ještě na škole? Zkazily byste tím život sobě, dítěti, rodičům a pokud máte milujícího partnera tak i jemu... Je to dnes přesně 14 dní, co jsem si byla pro poslední prášek (díky Bohu za možnost medikamentálního potratu). Ani náhodou to nebylo nic příjemného, když jsem zjistila že jsem v tom, málem jsem omdlela, naštěstí mám úžasného přítele který byl stále se mnou a ještě skvělejší maminku která trpěla za mě a ve všem mi vycházela vstříc... Co se pocitů týče, nějak extra špatný pocit to nebyl... Myslím... do zpěvu mi nebylo ale nejhorší bylo když se mi objevila druhá čárka na testu, pak už jsem se s tím nějak smířila... Když mi dali tu druhou pilulku, během asi pěti minut jsem utekla na záchod se vyzvracet, hrozně mě rozbolelo břicho, krvácení přišlo hned po tom. Chvíli jsem měla i průjem... Vzali mě zpět do ordinace, zjistili mi nízký tlak. Píchli mi injekci proti bolení břicha i proti nevolnosti. Pak už mi bylo dobře... vážně se mi hrozně ulevilo... Rozhodně si uvědomte kolik vám je. Máme celý život před sebou, děti přijdou ve správný čas. A rozhidně doporučuju tty prášky.